Зареєструвавшись ви отримуєте • можливість замовляти продукцію зі знижкою від 33% до 50% • особистий кабінет з історією замовлень • можливість участі в заохочувальних програмах Компанії з різноманітними подарунками • відсутність мінімальної суми замовлення, обов'язкових регулярних замовлень - замовляйте що хочете, скільки хочете і коли зручно вам
Я хочу просто купити без реєстрації, що робити?
Для того щоб мати змогу замовляти на сайті, необхідна реєстрація. Вам потрібно заповнити просту форму, вказавши ПІБ, місто проживання, телефон і електронну адресу - після цього ви зможете користуватись всіма перевагами шопінгу на сайті unice.ua. Якщо ви з тих чи інших причин не хочете реєструватись, а хочете купувати продукцію по цінам Каталогу - ви можете знайти Консультанта за допомогою Регіонального Менеджера вашого регіону або за допомогою оператора Контакт-центру. Контакт-центр
Що означає статус Консультанта Unice?
Реєструючись в Юнайс в якості Консультанта ви можете скористатися наступними перевагами: • Знижка 33-50% на продукцію • Безліч подарунків від туші до авто • Участь у тренінгах та заходах від Компанії Детальніше на сторінці Переваги співпраці з Юнайс
Хто може стати Консультантом Unice?
• Громадяни України, віком від 18 років. • Громадяни України, які досягли 16 років і зареєстровані як фізичні особи підприємці на момент реєстрації. • Громадяни інших держав/особи без громадянства України, які досягли 18 років, і на законних підставах проживають на території України.
Чи може людина, яка не є громадянином України, зареєструватися в Юнайс?
Так, може. При реєстрації потрібно буде вказати серію і номер Посвідки на тимчасове проживання в Україні
Чи є плата за реєстрацію?
Реєстрація в Компанії Юнайс абсолютно безкоштовна
Як зареєструватись в Юнайс?
1. Реєстрацію можна пройти на сайті unice.ua заповнивши всі обов'язкові поля 2. Також для реєстрації ви можете звернутись в контакт-центр Компанії за телефонами 0 (800) 33 00 80 (безкоштовно з мобільних і стаціонарних телефонів) +38 (050) 339-51-51 +38 (067) 551-62-24
Хто такий Спонсор?
Спонсор - це ваш персональний Консультант під якого ви безпосередньо зареєстровані. Спонсор надає інформаційну та консультаційну підтримку щодо професійного підбору косметичних засобів та розвитку бізнесу.
Як мені знайти Спонсора?
Якщо ви не знайомі з Консультантом Юнайс, при реєстрації поставте відмітку в полі "Порекомендуйте мені Консультанта" - система сама запропонує вам Консультанта з вашого регіону, який зможе вам надати всю необхідну інформацію для успішного початку співпраці з Юнайс.
Як мені зареєструвати Консультанта?
Якщо ви готові будувати структуру, або просто хочете, щоб і ваші близькі могли замовляти продукцію Юнайс зі знижками, ви можете поділитись з ними реферальним посиланням https://unice.ua/reg/000000 (нулі потрібно замінити на свій реєстраційний номер) Ваше реферальне посилання можна знайти в особистому кабінеті.
Також ви можете оформити реєстрацію нового Консультанта в особистому кабінеті в розділі «структура» + «реєстрація нового консультанта»
Різне
Що таке Каталог?
Каталог - це друковане видання, яке зазвичай діє 4 календарних тижні. В ньому відображена продукція по актуальним цінам та різноманітні акції і спецпропозиції, які діють в цей період. Всього протягом року виходить 12 Каталогів Юнайс. Термін дії каталогу зазначено на корінці друкованого каталогу, або на сайті під обкладинкою електронного каталогу
Що таке ББ?
ББ це скорочення від "бонус бал", який присвоюється кожному продукту в Каталозі. Бонус бали впливають на розмір знижки вашого замовлення та на виконання умов заохочувальних програм. Приблизна вартість ББ: 45 грн по каталогу (напр. за продукт вартістю 149 грн ви отримуєте 3,3 ББ) 18 грн на виплату (винагорода, яку Лідери Юнайс отримують за розвиток своєї структури згідно Маркетинг-Плану)
Що таке період?
Період триває 4 календарних тижня та відповідає датам дії Каталогу. Фінансове закриття періоду і підбиття підсумків відбувається через 2 дні після фактичного закінчення дії Каталогу
Як довго існує мій обліковий запис?
Якщо протягом 6 каталогів (6 місяців) ви не розміщували замовлення, то ваш акаунт буде заблоковано. Ви можете поновити реєстрацію самостійно на сайті, або звернутись до свого Спонсора.
Як знайти Консультанта?
Якщо ви хочете придбати продукцію Unice, але з тих чи інших причин не хочете реєструватись на сайті - ви можете знайти Консультанта за допомогою Регіонального Менеджера вашого регіону або за допомогою оператора Контакт-центр.
Замовлення
Чи обов'язково регулярно розміщувати замовлення?
Оформлення замовлення кожного періоду не є обов’язковим, ви самі вирішуєте коли вам робити замовлення. Візьміть до уваги, якщо протягом 6 каталогів ви не оформлюєте замовлення, то ви автоматично термінуєтесь, в такому разі реєстрацію потрібно відновити через свого спонсора.
Яке мінімальне замовлення?
Мінімальна сума замовлення - від 0,01 грн
Яку знижку я можу отримати?
В залежності від суми вашого замовлення в ББ ви можете отримати різні знижки: 33% - замовлення до 29,99 ББ 37% - 30-69,99 ББ 50% - 70 ББ та більше
Зверніть увагу: на аксесуари та іншу некосметичну продукцію діє фіксована знижка Консультанта 20%. Також на деякі акційні позиції Каталогу з дуже великим рівнем знижки (зазвичай це пропозиція з задньої обкладинки Каталогу) може діяти фіксована знижка Консультанта 20%.
Як замовити продукцію?
Зробити замовлення на сайті можна кількома способами: • швидке замовлення (вибір опції в правому верхньому кутку сайту) - треба вбивати коди всіх продуктів, які хочете замовити, там же можна збільшити кількість. Після того, як всі коди були додані - натисніть "Оформити". Якщо ви ще хочете щось пошукати на сайті - натисніть "продовжити покупки" • Замовлення по онлайн-каталогу. Гортаючи сторінки онлайн-каталогу зверху побачите "продукти з цієї сторінки", там можна їх додати до кошика, натиснувши кнопку "купити" • Замовлення з категорій. Перебуваючи на головній, або зайшовши в будь-яку категорію (напр. Макіяж чи Для волосся) ви можете сортувати і фільтрувати продукцію так, як вам зручно. Натисніть кнопку "купити" на тих продуктах, які ви хочете додати до кошика. Якщо ви хочете дізнатись детальніше про продукт, його властивості, склад тощо - натисніть на зображення продукту і ви перейдете в картку товару, де зможете дізнатись всі подробиці про нього, а також додати до кошика.
Чи можна оформити замовлення по попередніх Каталогах?
Ні, ви можете оформлювати замовлення тільки по цінам діючого каталогу
Чи можна оформити замовлення по наступному Каталогу?
Ні, ви можете оформлювати замовлення тільки по цінам діючого каталогу
Як скасувати замовлення?
Скасувати замовлення ви можете зателефонувавши в контакт-центр компанії Unice до того моменту поки замовлення не відправлено за збиральну лінію. Контакти
Як оформити замовлення?
Після того, як ви додали всі необхідні продукти до кошика, натисніть "оформити замовлення". Ви потрапите у ВАШ КОШИК, де побачите всі складові вашого замовлення, суму зі знижкою та суму ББ. Також у підсумковій табличці справа ви бачите відсоток своєї знижки. Перевірте, чи всі продукти додані правильно та в вірній кількості - на цьому кроці ви можете збільшити/зменшити їх кількість, або видалити з кошика, натиснувши червоний хрестик. Нижче ви можете додати товари, умови на які ви виконали (по акціям Каталогу, або по Программам Підтримки Продажів). Обирайте потрібні товари по акціям та вкажіть їх кількість. Зверніть увагу, ціни на акційні товари вказані з урахуванням вашої знижки. Також ви можете тут додати до свого замовлення корисні товари з блоку "Не забудь замовити" Натисніть кнопку "перейдіть у доставку", щоб оформити замовлення Тут вам потрібно обрати необхідну транспортну компанію та спосіб доставки. Актуальні вартості доставки вказані на кожному з прямокутників варіанта доставки (кнопка i в правому верхньому кутку), а також в розділі Доставка і оплата Дані отримувача підтягуються автоматично з вашого облікового запису, але ви можете тут відредагувати/змінити ці дані. Оберіть спосіб оплати та перейдіть до сплати замовлення. Детальніше про варіанти оплати в розділі Доставка і оплата Після надходження оплати до Компанії ваше замовлення буде відправлено на збиральну лінію.
Як замовити каталоги?
З першим замовленнм кожному активному Консультанту пропонується 1-5 каталогів наступного періоду по 35грн. Ціна каталогу - 40 грн
Як швидко і зручно замовити каталоги? Після додавання основного замовлення в кошик, натисніть "оформити замовлення", внизу, після всіх продуктів в кошику, акцій та спеціальних пропозицій знайдіть блок "не забудь замовити". В ньому ви побачите Каталог наступного періоду. Оберіть потрібну кількість, натискаючи на плюс, або введіть потрібну кількість руками та натисніть enter - каталоги додадуться до вашого замовлення.
Я хочу відправити замовлення своєму Клієнту напряму. Чи є дропшиппінг ?
• Так, ви можете відправити продукцію своєму клієнту напряму. Для цього додайте у кошик всі продукти, потрібні вашому Клієнту, та перейдіть до оформлення замовлення. • Там, за потреби, оберіть також акційні товари та каталоги. • Зверніть увагу, якщо це ваше перше замовлення в поточному періоді, то автоматично буде додано 1 каталог наступного періоду за 1,20, який можна замовити одноразово за період. Якщо ви не хочете відправляти своєму Клієнту каталог за 1,20 - видаліть його (натисніть мінус зліва від одиниці або замість "1" напишіть "0" та клавіша enter.) • Потім перейдіть до оформлення доставки, оберіть потрібний вид доставки і впишіть дані вашого Клієнта (ПІБ та номер телефону). Поставте галочку в полі "Без накладної" • Оберіть відділення доставки (або впишіть адресу, якщо це адресна доставка) • Оплатіть замовлення і воно буде відправлено вашому Клієнту без видаткової накладної з цінами. В замовленні буде спеціальний документ з переліком товарів та їх кількістю, без цін. На замовлення діють стандартні умови розрахунку знижки та стандартна вартість доставки в залежності від суми замовлення та обраної служби доставки. Такі замовлення відправляються тільки після 100% передоплати
Оплата
Як оплатити замовлення?
Для будь-якого способу оплати потрібні особовий рахунок та сума замовлення. Після розміщення замовлення у вас є 24 години, щоб оплатити замовлення, інакше воно розпроведеться.
1. Здійснити оплату ви можете безспосередньо через сайт. 2. Приват 24, вказавши номер замовлення та особовий рахунок (реєстраційний номер) 3. Каса будь якого банку за реквізитами: Одержувач – ТОВ «Юнайс» ЄДРПОУ- 40947281 БАНК – МФО 305299 ПАТ КБ «Приватбанк» рахунок UA293052990000026005036230176 БАНК – МФО 300346 ПАТ «АЛЬФА–БАНК» рахунок UA983003460000026006015720001 У призначенні платежу обов’язково зазначити особовий рахунок . 4. Термінал: Приватбанку, 24 NonStop, Ibox, easypay Детальніше
Чи безпечно оплачувати карткою на сайті?
Всі оплати з використанням банківських карт Visa і Mastercard здійснюються з урахуванням заходів безпеки міжнародних платіжних систем Visa і Masterсard.
Як швидко зараховується платіж на рахунок?
Зазвичай оплата, що здйснювалась безпосредньо через сайт, через Приват 24, або термінали, надходить до Компанії протягом 15 хв. Оплата, що здійснювалась через касу банку - до 3-х банківских днів
Що робити, якщо гроші на рахунок не надійшли?
Якщо вами була внесена оплата, але вона не надійшла на рахунок, напишіть в Компанію (payment@unice.ua). Тема листа: "пошук платежу", вкажіть свої дані для зворотнього зв'язку (телефон, електронна пошта) та прикріпіть копію квитанції про оплату.
Якщо помилково була зроблена оплата не на того консультанта?
Якщо ви помилково зробили оплату на не того консультанта, напишіть в Компанію (payment@unice.ua). Тема листа: "пошук платежу", вкажіть свої дані для зворотнього зв'язку (телефон, електронна пошта) та прикріпіть копію квитанції про оплату.
Як повернути помилково сплачені кошти?
Використати надлишково або помилково сплачених коштів можливо при оформленні наступного замовлення або повернути на рахунок/карту з якої була проведена оплата. Для повернення необхідно вислати оригінал заяви (посилання на заяву) про повернення коштів, копію паспорта, копію довідки з ІПН, довідка з повними реквізитами банківського рахунку з якого була здійснена сплата, копію платіжного доручення про сплату надлишково/помилкових коштів (квитанція). Поштова адреса: 03026, Столичне шоссе, 100, м. Київ.
Доставка
Як отримати замовлення?
Для отримання замовлення у Кошику потрібно оформити доставку натиснувши клавішу "Перейдіть у доставку". Першим кроком у оформленні доставки є вибір транспортної компанії та способу доставки. Після цього потрібно заповнити всі необхідні поля і перейти до оплати замовлення. Замовлення почнуть збирати після того, як оплата надійде до Компанії.
Скільки коштує доставка?
Вартість доставки транспортною компанією «Нова Пошта»: При умові придбання комбо пропозиції доставка безкоштовна, у всіх інших випадках - доставка за рахунок отримувача по тарифам транспортної компанії.
* Адресна доставка доступна тільки в тих населених пунктах, де є відділення обраної служби доставки. Вартість доставки транспортною компанією «Укрпошта»: Склад-склад: При умові придбання комбо пропозиції доставка безкоштовна, у всіх інших випадках - доставка за рахунок отримувача по тарифам транспортної компанії.
Коли я отримаю замовлення, якщо оформлю його сьогодні?
Термін доставки залежить від обраної транспортної компанії. "УкрПошта": у межах обласного центра 1-2 дня у межах області та між обласними центрами 2-3 дні у межах України 3-4 дні "Нова пошта": доставить замовлення протягом 1-2 днів у межах України 2-3 дні Деталі
Як перевірити статус свого замовлення?
Після отримання повідомлення з номером декларації (по смс, email або на Viber) Ви можете перевірити статус свого замовлення на офіційному сайті обраної транспортної компанії: Укр Пошта Нова Пошта
Які документи потрібні для отримання замовлення?
Отримати посилку може тільки особа, яка зазначена в транспортній декларації в якості одержувача. При собі необхідно обов'язково мати документ, який посвідчує особу: 1. Паспорт громадянина України. 2. Тимчасове посвідчення громадянина України. 3. Тимчасове посвідчення, що підтверджує особу громадянина України. 4. Посвідку на постійне проживання. 5. Посвідку на тимчасове проживання. 6. Посвідчення біженця, видане в Україні. 7. Паспорт громадянина України для виїзду за кордон. 8. Посвідчення особи без громадянства для виїзду за кордон. 9. Паспорт іноземного громадянина.
Скільки днів замовлення зберігається на відділенні?
Замовлення зберігаються безкоштовно на відділенні протягом 5 (п’яти) днів, після чого повертаються в Компанію.
Якщо замовлення повернулось в компанію?
- Якщо консультант у статусі Партнер та вище оформив доставку на свого консультанта, але ця доставка не була отримана та повернулася в компанію, на Лідера накладається штраф за цю доставку в розмірі витрат компанії, тобто в розмірі вартості доставки в обидві сторони. Сума штрафу списується з винагороди Лідера. - Якщо консультант хоче отримати замовлення, яке повернулося в компанію, повторна відправка можлива лише за умови 100% оплати (якщо спосіб оплати - післяплата) та за рахунок отримувача.
Претензії
Що робити якщо отримали бракований продукт?
При отриманні замовлення перевіряйте цілісність і вміст посилки! У випадку брака просимо вас одразу скласти Акт прийому-передачі з транспортною компанією. Документ можна скласти як на відділенні, так і при отриманні товару адресною доставкою у кур’єра. Далі потрібно діяти згідно правил, які описані на сайті https://unice.ua/index.php?route=information/shipping
Якщо в замовленні не вистачає позиції або вкладено не той продукт?
При отриманні замовлення перевіряйте цілісність і вміст посилки! У випадку недовкладення товару або помилково вкладеного товару просимо вас одразу скласти Акт прийому-передачі з транспортною компанією. Документ можна скласти як на відділенні, так і при отриманні товару адресною доставкою у кур’єра. Далі потрібно діяти згідно правил, які описані на сайті https://unice.ua/index.php?route=information/shipping
Після затвердження претензії чи повернуть мені гроші?
При затверджені претензії, склад робить списання товару, після цього компанія може вам оформити замовлення на цю позицію, якщо це було зазначено в претензії в коментарі. Якщо клієнт не зазначив, що хоче отримати товар, гроші залишаються на реєстраційному номері консультанта в вигляді переплати, яку можна використати при оплаті наступного замовлення.
Протягом скількох днів є можливість оформити претензію?
Протягом 14 днів, з дати вказаної у видатковій накладній, Ви можете оформити претензію.
Винагороди
Чи потрібно підписувати договір з компанією для отримання винагороди?
Підписання договору є обов’язковою частиною для отримання винагороди на карту .
Які документи потрібно відправити для отримання винагороди?
Для отримання винагороди необхідно укласти Договір про надання послуг та Договір Поруки. Укласти Договір про надання послуг та Договір поруки може фізична особа – підприємець або громадянин України, якому на момент підписання Договорів виповнилося 18 років. При укладання Договору, Консультанту, необхідно надати - Копію паспорта 1, 2 сторінки та сторінку з відміткою про місце проживання - Реєстраційний номер облікової картки платника податків - Довідку з банку про відкриття рахунку. У випадку укладання договору як фізична особа – підприємець додатково надати: -Витяг про фізичну особу-підприємця з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань – повинно містити наступні види діяльності 46.18 та/або 46.19, 73.20, 82.99 та/або 63.99; - Довідку платника єдиного податку - 3 група - Виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.