У зв'язку з відключенням електроенергії оформлення та обробка замовлень може зайняти деякий час
Доставка
Компанія UNICE Multibrand пропонує швидку доставку транспортними компаніями на вибір по всій Україні!
Детальна інформація
Детальна інформація
Зверніть увагу!
Замовлення зберігаються безкоштовно на відділенні протягом 5 (п’яти) днів, після чого повертаються в Компанію. Отримати посилку може тільки особа, яка зазначена в транспортній декларації в якості одержувача. При собі необхідно обов'язково мати посвідчення особи!
Після отримання повідомлення з номером ТТН (по смс, email або на Viber ) Ви можете відстежувати статус доставки замовлення на сайті кур'єрської служби.

При отриманні відправлень у транспортних компаній дотримуйтеся, будь ласка, чітких правил:
1. Покупець або його уповноважений представник при отриманні вантажу зобов'язаний звірити кількість отриманих вантажних місць (коробок). Кількість вантажних місць в транспортному документі (накладній, розписці, розпорядженні) має збігатися з фактично отриманою кількістю.
2. Під час отримання вантажу Покупцеві або його уповноваженому представнику необхідно оглянути зовнішню упаковку/тару вантажу на наявність пошкоджень, вм'ятин, проколів, слідів розтину упаковки та переклеювання скотча (Компанія використовує тільки брендований скотч UNICE), намокання та інших недоліків, які можуть вплинути на внутрішній вміст вантажу. Сліди проникнення можуть бути майстерно замасковані!
Після виконання дій, зазначених у п. 1 та 2 цієї інструкції, Покупець або його уповноважений представник зобов'язаний розкрити упаковку/тару відправлення та звірити кількість товару на відповідність з товарними документами, доданими до вантажу (перевірка на внутрішню недопоставку), а також оглянути весь товар на наявність пошкоджень незалежно від думки співробітників транспортної компанії.
УВАГА! Перевіряти вміст і цілісність упаковки тільки на території відділення транспортної компанії чи безпосередньо в присутності кур’єра.
4. У разі виявлення пошкодження цілісності коробки чи фірмового скотча, виникнення претензії відносно кількості отриманих вантажних місць, обсягу, ваги, упаковки/тари та наповнення вантажу, Покупець або його уповноважений представник зобов'язаний викликати представника транспортної компанії (експедитора, кур’єра) для складання Акту про встановлену розбіжність за кількістю та якістю при прийманні товарно-матеріальних цінностей (в різних транспортних організаціях назва даного Акту може змінюватися) та відмовитися від отпримання відправлення.
В Акті необхідно вказати причину відмови, зробити фото самої коробки і Акту для подальшого складення претензії Компанії Unice.
Прохання ні в якому разі посилку не отримувати при будь-яких порушеннях!
Акт обов'язково повинен бути з печаткою компанії-перевізника і підписом уповноваженого представника компанії-перевізника!

5. У разі відсутності зауважень щодо кількості отриманих вантажних місць, обсягу, ваги, упаковки/тари та наповнення вантажу, Покупець або його уповноважений представник підписує документ про приймання.
УВАГА! У разі невиконання умов п. 1, 2, 3, 4 цієї інструкції, без надання правильно оформленого Акту прийому-передачі з транспортною компанією та відмови від отримання відправлення, претензії (про недовкладення або брак товару в процесі доставки) компанія UNICE Multibrand не задовольняє, не відшкодовує витрачені грошові кошти та не несе відповідальності за понесені збитки.

Оплата
Для будь-якого способу оплати потрібні особовий рахунок та сума замовлення.
Приват 24
Для оплати замовлення вам потрібно знати свій особистий номер Консультанта (вказано в особистому Кабінеті) та суму до сплати.
1. Увійдіть до свого облікового запису на сайті або в програмі Privat24;
2. Зайдіть у вкладку "Платежі";
3. Прокрутіть сторінку нижче та виберіть опцію "Косметика";
4 . Далі виберіть "ТОВ ГЛОБАЛ ЛІДЕР ГРУП" ( введіть код ЄДРПОУ 44879357 )
5. У призначенні платежу вкажіть номер Вашого замовлення (без знаків, тільки цифри)
ЗВЕРНІТЬ УВАГУ! Будь ласка, уважно перечитайте усі введені дані. Це дозволить уникнути казусних ситуацій та заощадить Ваш час. Також зверніть увагу на розмір комісії. Після додавання платежу в "Кошик", система видасть остаточну суму до сплати (з урахуванням комісії). При оплаті власними коштами вона становить 1 грн. При оплаті за рахунок кредитних коштів вона залежить від кредитної політики банку. Комісія платежу залежить від виду Вашого рахунку.
Оплата карткою будь-якого банку через LiqPay
При оформленні замовлення ви можете оплатити покупку платіжною карткою Visa або MasterCard безпосередньо на сайті.
Компанія гарантує захист інтернет-платежів. Усі операції здійснюються відповідно до вимог платіжних систем VISA International та MasterCard.Ваші персональні дані (ім'я, телефон, номер картки) є конфіденційними та не підлягають розголошенню.Дані картки передаються у зашифрованому вигляді та не зберігаються на нашому сервері.
Додаткова інформація:
Без комісії при оплаті власними коштами.
Якщо оплата здійснюється кредитними коштами, комісія залежить від політики банку.
Платіж зараховується миттєво після підтвердження платіжною системою.
Банк
Для оплати в касі зручного для Вас банку вкажіть реквізити:
Одержувач - ТОВ ГЛОБАЛ ЛІДЕР ГРУП
ЄДРПОУ- 44879357
БАНК - МФО 315405 АТ КБ " ПРИВАТБАНК "
Рахунок: UA733052990000026003036001114
У призначенні платежу обов’язково зазначити особовий рахунок або номер замовлення.
Зверніть увагу !
Комісія за здійснення платежу встановлюється банком самостійно. Відповідно до законодавства України, кошти надходять на рахунок Компанії ТОВ ГЛОБАЛ ЛІДЕР ГРУП, протягом 3 (трьох) банківських днів.
Післяплата
Оплата при отриманні можлива при оформленні доставки післяплатою.
1. Вартість послуги «накладений платіж» складає 20 грн + 2% від суми замовлення.
2. Післяплати доступні лише через транспортну компанію «Нова пошта».
Прохання, зберігати квитанції, про сплату на поштовому відділенні, до моменту зарахування оплати.
Повернення помилково сплачених коштів
Використовувати надмірно або помилково сплачених коштів можливо при оформленні наступного замовлення або повернути на рахунок/картку, з якої було здійснено оплату. Для повернення необхідно надіслати оригінал заяви про повернення коштів, копію паспорта, копію довідки з ІПН, довідку з повними реквізитами банківського рахунку з якої було здійснено оплату, копію платіжного доручення про сплату надлишково/хибних коштів (квитанція) за електронною адресою: office@drclinic.com.ua