У зв'язку з відключенням електроенергії оформлення та обробка замовлень може зайняти деякий час
Доставка
Компанія UNICE Multibrand пропонує швидку доставку транспортними компаніями на вибір по всій Україні!
Детальна інформація
Детальна інформація

1. Безкоштовна доставка при покупці товарів з комбо набору:
- Якщо в замовленні є продукт, що бере участь в акції (ст.6 каталогу), доставка по Україні буде безкоштовною.
- Ці умови застосовуються як для доставки через Нову Пошту (НП), так і через Укрпошту (УП).
- Умови безкоштовної доставки не поширюються на адресну доставку.

2. Безкоштовна доставка за сумою замовлення:
- Відділення Укрпошти: Безкоштовна доставка доступна при сумі замовлення від 1500 грн.
- Відділення Нової Пошти: Безкоштовна доставка доступна при сумі замовлення від 2000 грн.
- Адресна доставка здійснюється за рахунок отримувача.

* Адресна доставка доступна тільки в тих населених пунктах, де є відділення обраної служби доставки. Послуга доставки за адресою Одержувача передбачає підйом на поверх тільки відправлень вагою не більше 30 кг

Зверніть увагу!
Замовлення зберігаються безкоштовно на відділенні протягом 5 (п’яти) днів, після чого повертаються в Компанію. Отримати посилку може тільки особа, яка зазначена в транспортній декларації в якості одержувача. При собі необхідно обов'язково мати посвідчення особи!
Після отримання повідомлення з номером ТТН (по смс, email або на Viber ) Ви можете відстежувати статус доставки замовлення на сайті кур'єрської служби.

При отриманні відправлень у транспортних компаній дотримуйтеся, будь ласка, чітких правил:
1. Покупець або його уповноважений представник при отриманні вантажу зобов'язаний звірити кількість отриманих вантажних місць (коробок). Кількість вантажних місць в транспортному документі (накладній, розписці, розпорядженні) має збігатися з фактично отриманою кількістю.
2. Під час отримання вантажу Покупцеві або його уповноваженому представнику необхідно оглянути зовнішню упаковку/тару вантажу на наявність пошкоджень, вм'ятин, проколів, слідів розтину упаковки та переклеювання скотча (Компанія використовує тільки брендований скотч UNICE), намокання та інших недоліків, які можуть вплинути на внутрішній вміст вантажу. Сліди проникнення можуть бути майстерно замасковані!
Після виконання дій, зазначених у п. 1 та 2 цієї інструкції, Покупець або його уповноважений представник зобов'язаний розкрити упаковку/тару відправлення та звірити кількість товару на відповідність з товарними документами, доданими до вантажу (перевірка на внутрішню недопоставку), а також оглянути весь товар на наявність пошкоджень незалежно від думки співробітників транспортної компанії.
УВАГА! Перевіряти вміст і цілісність упаковки тільки на території відділення транспортної компанії чи безпосередньо в присутності кур’єра.
4. У разі виявлення пошкодження цілісності коробки чи фірмового скотча, виникнення претензії відносно кількості отриманих вантажних місць, обсягу, ваги, упаковки/тари та наповнення вантажу, Покупець або його уповноважений представник зобов'язаний викликати представника транспортної компанії (експедитора, кур’єра) для складання Акту про встановлену розбіжність за кількістю та якістю при прийманні товарно-матеріальних цінностей (в різних транспортних організаціях назва даного Акту може змінюватися) та відмовитися від отпримання відправлення.
В Акті необхідно вказати причину відмови, зробити фото самої коробки і Акту для подальшого складення претензії Компанії Unice.
Прохання ні в якому разі посилку не отримувати при будь-яких порушеннях!
Акт обов'язково повинен бути з печаткою компанії-перевізника і підписом уповноваженого представника компанії-перевізника!

5. У разі відсутності зауважень щодо кількості отриманих вантажних місць, обсягу, ваги, упаковки/тари та наповнення вантажу, Покупець або його уповноважений представник підписує документ про приймання.
УВАГА! У разі невиконання умов п. 1, 2, 3, 4 цієї інструкції, без надання правильно оформленого Акту прийому-передачі з транспортною компанією та відмови від отримання відправлення, претензії (про недовкладення або брак товару в процесі доставки) компанія UNICE Multibrand не задовольняє, не відшкодовує витрачені грошові кошти та не несе відповідальності за понесені збитки.

Оплата
Для будь-якого способу оплати потрібні особовий рахунок та сума замовлення.
Приват 24
Для оплати замовлення вам треба знати свій особистий номер Консультанта (вказано в Особистому Кабінеті) та суму до сплати
1. Увійдіть до свого аккаунта на сайті або в додатку Privat24;
2. Зайдіть у вкладку "Усі послуги";
3. Прокрутіть сторінку нижче та оберіть опцію "Послуги";
4. У списку можливих послуг, що відкрився, оберіть опцію "Оплата косметичної продукції»;
5. Далі виберіть "Юнайс" (вже значиться в списку запропонованих варіантів), введіть реєстраційний номер Консультанта. Якщо усі дані введені правильно, а ПІБ відповідає Консультанту, замовлення якого Ви маєте намір сплатити, вкажіть суму до сплати. Після цього додайте платіж у "Кошик».

ЗВЕРНІТЬ УВАГУ! Будь ласка, уважно перечитайте усі введені дані. Це дозволить уникнути казусних ситуацій та заощадить Ваш час. Також зверніть увагу на розмір комісії. Після додавання платежу в "Кошик", система видасть остаточну суму до сплати (з урахуванням комісії).
При оплаті власними коштами вона становить 1 грн.
При оплаті за рахунок кредитних коштів вона залежить від кредитної політики банку.
Комісія платежу залежить від виду Вашого рахунку.
Зберігайте квитанцію про оплату косметичної продукції до того часу, поки не отримаєте своє замовлення.
Платіж враховується миттєво після отримання підтвердження платіжної системи про успішну оплату. Якщо з якихось причин платіж не відобразився в системі протягом 15 хвилин, він буде врахований на наступний робочий день (з електронним реєстром). У разі, якщо платіж не відображено протягом наступного робочого дня, будь ласка, звертайтеся в Компанію () з приводу пошуку платежу, надавши копію квитанції про оплату.
Післяплата
Сплата під час отримання у відділеннях транспортних компаній «Нова Пошта», «Укрпошта» або кур’єру (адресна доставка).
Зверніть увагу! Зберігайте квитанцію про оплату косметичної продукції для підтвердження статусу "Отримано" свого замовлення.
Банк
Комісія за здійснення платежу встановлюється банком самостійно.
ЗВЕРНІТЬ УВАГУ! Згідно законодавства України, кошти надходять на рахунок Компанії Юнайс протягом 3 (трьох) банківських днів.
Для оплати у касі зручного для Вас банку вкажіть реквізити:
Одержувач – ТОВ «Юнайс»
ЄДРПОУ- 40947281
БАНК – МФО 300346 ПАТ «АЛЬФА–БАНК» рахунок UA983003460000026006015720001
У призначенні платежу обов’язково зазначити особовий рахунок або номер замовлення.
У відділенні банку або в терміналах самообслуговування
Для оплати в терміналах самообслуговування Вам необхідно лише знайти у списку можливих послуг підрозділ Дистрибуція /
Маркетинг, вибрати компанію «Юнайс» та вказати особовий рахунок платника.
Знайти адреси терміналів можливо за посиланнями:
https://map.easypay.ua:8465/
https://pay.ibox.ua/
Повернення помилково сплачених коштів
Використати надлишково або помилково сплачених коштів можливо при оформленні наступного замовлення або повернути на рахунок/карту з якої була проведена оплата. Для повернення необхідно вислати оригінал заяви (посилання на заяву) про повернення коштів, копію паспорта, копію довідки з ІПН, довідка з повними реквізитами банківського рахунку з якого була здійснена сплата, копію платіжного доручення про сплату надлишково/помилкових коштів (квитанція). Поштова адреса: 03026, Столичне шоссе, 100, м. Київ.