1. Безкоштовна доставка при покупці товарів з комбо набору:
- Якщо в замовленні є продукт, що бере участь в акції (ст.6 каталогу), доставка по Україні буде безкоштовною.
- Ці умови застосовуються як для доставки через Нову Пошту (НП), так і через Укрпошту (УП).
- Умови безкоштовної доставки не поширюються на адресну доставку.
2. Безкоштовна доставка за сумою замовлення:
- Відділення Укрпошти: Безкоштовна доставка доступна при сумі замовлення від 1500 грн.
- Відділення Нової Пошти: Безкоштовна доставка доступна при сумі замовлення від 2000 грн.
- Адресна доставка здійснюється за рахунок отримувача.
Вид доставки
|
Нова Пошта
|
Укрпошта
|
Самовивіз,
м. Київ |
---|---|---|---|
За рахунок отримувача
|
Від 0,01 до 1199,99 грн
|
Від 0,01 до 749,99 грн
|
Безкоштовно,
тільки за умови 100% оплати замовлення |
Склад-склад -
безкоштовно |
Від 1200 грн до сплати
|
Від 750 грн до сплати
|
|
Адресна доставка
|
Від 0,01 до 1999,99 грн - доставку сплачує отримувач Від 2000 грн до сплати - доставка за рахунок Компанії |
||
Накладений платіж
|
2% від суми замовлення
|
2% від суми замовлення + 10 грн
|
При отриманні відправлень у транспортних компаній дотримуйтеся, будь ласка, чітких правил:
1. Покупець або його уповноважений представник при отриманні вантажу зобов'язаний звірити кількість отриманих вантажних місць (коробок). Кількість вантажних місць в транспортному документі (накладній, розписці, розпорядженні) має збігатися з фактично отриманою кількістю.
2. Під час отримання вантажу Покупцеві або його уповноваженому представнику необхідно оглянути зовнішню упаковку/тару вантажу на наявність пошкоджень, вм'ятин, проколів, слідів розтину упаковки та переклеювання скотча (Компанія використовує тільки брендований скотч UNICE), намокання та інших недоліків, які можуть вплинути на внутрішній вміст вантажу. Сліди проникнення можуть бути майстерно замасковані!
Після виконання дій, зазначених у п. 1 та 2 цієї інструкції, Покупець або його уповноважений представник зобов'язаний розкрити упаковку/тару відправлення та звірити кількість товару на відповідність з товарними документами, доданими до вантажу (перевірка на внутрішню недопоставку), а також оглянути весь товар на наявність пошкоджень незалежно від думки співробітників транспортної компанії.
УВАГА! Перевіряти вміст і цілісність упаковки тільки на території відділення транспортної компанії чи безпосередньо в присутності кур’єра.
4. У разі виявлення пошкодження цілісності коробки чи фірмового скотча, виникнення претензії відносно кількості отриманих вантажних місць, обсягу, ваги, упаковки/тари та наповнення вантажу, Покупець або його уповноважений представник зобов'язаний викликати представника транспортної компанії (експедитора, кур’єра) для складання Акту про встановлену розбіжність за кількістю та якістю при прийманні товарно-матеріальних цінностей (в різних транспортних організаціях назва даного Акту може змінюватися) та відмовитися від отпримання відправлення.
В Акті необхідно вказати причину відмови, зробити фото самої коробки і Акту для подальшого складення претензії Компанії Unice.
Прохання ні в якому разі посилку не отримувати при будь-яких порушеннях!
Акт обов'язково повинен бути з печаткою компанії-перевізника і підписом уповноваженого представника компанії-перевізника!
5. У разі відсутності зауважень щодо кількості отриманих вантажних місць, обсягу, ваги, упаковки/тари та наповнення вантажу, Покупець або його уповноважений представник підписує документ про приймання.
УВАГА! У разі невиконання умов п. 1, 2, 3, 4 цієї інструкції, без надання правильно оформленого Акту прийому-передачі з транспортною компанією та відмови від отримання відправлення, претензії (про недовкладення або брак товару в процесі доставки) компанія UNICE Multibrand не задовольняє, не відшкодовує витрачені грошові кошти та не несе відповідальності за понесені збитки.