Про компанію Unice



Історія косметичної компанії UNICE multibrand  – це історія визнання і лідерства в індустрії краси. Все почалося з мрії робити людей щасливішими, а світ  –  прекраснішим, яка здійснилася 1 грудня 2016-го року  –  в день, коли вийшов перший каталог, і стала згодом місією мультибренду. Лише за півтора роки існування Компанія зробила неможливе, завоювавши серця українських сімей і міцно оселившись майже в кожному будинку. І це  –  лише початок!



Секрет популярності і комерційного успіху UNICE multibrand пояснюється його унікальністю: проект не має аналогів ні в Україні, ні в будь-якій іншій країні. Це перша мережева косметична компанія, яка співпрацює з цілою низкою брендів, ретельно відстежуючи тенденції в сегментах beauty і wellness, та пропонує своїм Клієнтам тільки найкращий асортимент.


Скрупульозний підхід у виборі продукції випливає з бажання UNICE задовольняти всі потреби покупця. Для цього Президент Компанії Сінан Cен та інші члени команди подорожують світом в пошуках найбільш ефективних та натуральних продуктів. Починаючи від інноваційної косметики по догляду і ультрамодними лінійками для макіяжу, закінчуючи колекціями для самих маленьких, харчовими добавками для здоров'я і краси, а також засобами для дому та домашніх улюбленців - асортимент UNICE multibrand допоможе кожному відчувати себе і виглядати на всі 100, подбати про близьких і утримувати будинок в чистоті та затишку.


У портфелі UNICE – партнерство та ексклюзивні умови співпраці з такими флагманами індустрії, як Flormar (бренд з італійським корінням і більш ніж 40-річним досвідом у виробництві декоративної косметики, що відображає всі тенденції моди), THALIA (турецький бренд, виробник натуральних засобів для очищення та догляду за шкірою тіла та волосся), Floslek (польський дермокосметичний бренд, який розробляє інноваційні формули і пропонує засоби для догляду за шкірою обличчя), Marion (польський бренд, відомий своїми лінійками масок і фарб для волосся , а з недавнього часу ще й продукцією по догляду за обличчям і тілом), DermoFuture (польський бренд з лабораторією в Швейцарії, що випускає революційну косметику, яка за своєю ефективністю прирівнюється до естетичних інвазивних процедур), Fon cosmetic (парфумерний турецький бренд, який розробляє унікальні за запахом та стійкістю аромати), Blux (провідний польський виробник миючих засобів та товарів для дому). Ще однією гордістю компанії є власний бренд UNICE, що пропонує все для краси як зсередини, так і зовні, включаючи серії для очищення шкіри, догляду за волоссям і обличчям, зубні пасти, вітамінні комплекси, інноваційні харчові добавки і неповторні колекції ароматів.


Широкий вибір найнеобхідніших в повсякденному житті і домашньому побуті товарів представлений в Каталозі UNICE multibrand, який Компанія випускає кожні 3 тижні. В кожному новому випуску запропоновані актуальні сезонні продукти, бестселери що полюбили Клієнти, і найбажаніші новинки. Разом з описами товару Каталог містить лайфхаки і цінні поради, цікаві факти і рекомендації, які допоможуть підібрати ідеальний продукт. Завжди дружні демократичні ціни супроводжуються спеціальними акціями та умовами придбання  –  все, щоб радувати покупця і дарувати насолоду від шопінгу.
Визначитися з вибором і оформити замовлення можна у Регіональних представників та Консультантів, які проходять спеціальне навчання і знають всі тонкощі застосування засобів та їхні складники, регулярно відвідують пізнавальні семінари й майстер-класи, організовані Компанією.
Стаючи Консультантом UNICE, кожен може замовляти продукцію зі знижкою до 33%, отримувати винагороди, бонуси та безліч подарунків від туші для вій до подорожей та автомобілю RangeRover . Лідер UNICE multibrand отримує можливість стати членом привілейованого клубу UNICE Elite Club, куди входять найуспішніші. Для них Компанія влаштовує закриті VIP-вечірки за участю українських зірок, репортажі з яких публікують в пресі і показують на провідних телеканалах, а також відзначає досягнення кожного дипломами, нагородами та подарунками.

Така атмосфера згуртованості команди навколо загальної місії і цілей зробила свою справу. На святкуванні 1-ої річниці Компанії було оголошено про досягнення високих фінансових показників! UNICE Awards – щорічна святкова Конференція - вразила своїм масштабом і кількістю сюрпризів. Після офіційної частини, присвяченій досягненням та обговоренню планів на майбутнє, гостей чекав зірковий вечір з виступами Наталії Могилевської, Наталки Карпи, Світлани Тарабарової, Тоні Матвієнко, Арсена Мірзояна, Амадора Лопеса з шоу-балетом Rumbero's і ведучого Григорія Решетника.

Зайнявши лідируючі позиції на ринку, UNICE multibrand не перестає дивувати. Другий рік Компанія почала з серії зіркових колаборацій (іменний аромат і туш для Наталки Карпи, ексклюзивна серія для догляду за волоссям Natalka Karpa, а в найближчому майбутньому - співпраця з Катериною Бужинською) і партнерства в найяскравіших заходах культурного життя України, в тому числі у «Вечорі прем'єр з Катериною Осадчою». Особливу зацікавленість викликала парфумерна вечірка, де зібралися Лідери Компанії, популярні українські виконавці і культові міжнародні експерти зі створення аромату.




Let yoUr world be NICE* – слоган Компанії не тільки читається в назві мультибренду, а й проявляється у всій діяльності UNICE multibrand. Найефективніша та найякісніша покращує та прикрашає життя наших Клієнтів, а професіоналізм і чуйність команди дарує безліч приємних емоцій від покупок.
Дружня комунікація, активність в соціальних мережах, конкурси та співробітництво з улюбленими українськими артистами та ЗМІ роблять UNICE не просто косметичною компанією, а членом сім'ї, успіхам якого приємно радіти разом.


Дозвольте своєму світу бути прекрасним та щасливим, а життю заграти новими фарбами. Приєднуйтесь до числа прихильників UNICE і будьте частиною нових досягнень та гучних перемог!


* Нехай ваше життя буде прекрасним!