У зв'язку з відключенням електроенергії оформлення та обробка замовлень може зайняти деякий час
Про компанію UNICE (ЮНАЙС)



Історія косметичної компанії UNICE multibrand (ЮНАЙС мультибренд) – це історія визнання і лідерства в індустрії краси. Все почалося з мрії робити людей щасливішими, а світ – прекраснішим, яка здійснилася 1 грудня 2016-ого року – в день, коли вийшов перший каталог. Згодом ця мрія стала місією мультибренду. Лише за два роки існування Компанія зробила неможливе, завоювавши серця українських сімей і міцно оселившись майже в кожному будинку. І це - лише початок!

Секрет популярності та комерційного успіху UNICE multibrand пояснюється його унікальністю: проект не має аналогів в Україні. Це перша українська мережева косметична компанія, яка співпрацює з цілою низкою брендів, ретельно відстежуючи тенденції в сегментах beauty і wellness, та пропонує своїм Клієнтам тільки найкращий асортимент.

Скрупульозний підхід у виборі продукції випливає з бажання UNICE задовольняти всі потреби покупця. Для цього Президент Компанії Сінан Cен та інші члени команди подорожують світом у пошуках найбільш ефективних та натуральних продуктів. Асортимент UNICE multibrand вражає: парфуми, інноваційна косметика по догляду, ультрамодна декоративна косметика, колекції для самих маленьких, харчові добавки і засоби для дому. Продукція Компанії допомагає кожному виглядати на всі 100%, дбати про себе і близьких та утримувати оселю в чистоті.

У портфелі UNICE – партнерство та ексклюзивні умови співпраці з флагманами індустрії краси і здоров’я. В кожному каталозі ми з гордістю представляємо близько 1500 продуктів від 20 потужних виробників.







   

 
Знайомтеся:
Flormar - бренд з італійським корінням і більш ніж 40-річним досвідом у виробництві декоративної косметики, що відображає всі актуальні тренди італійської моди
AKTEN Cosmetics - турецький виробник, який під своїм відомим брендом THALIA Natural Beauty представляє натуральні засоби і лінійки для очищення та догляду за шкірою обличчя, тіла та волосся за власною рецептурою
BFF Cosmetics - один з найнадійніших та найдосвідченіших у світі виробників продукції для інших брендів і торгових марок, завдяки якому ми можемо насолоджуватися високою якістю багатьох засобів по догляду UNICE і чудовими продуктами під брендом PETITE MAISON
Floslek - польський дермокосметичний бренд, який розробив близько 300 продуктів у власній лабораторії, та спеціалізується на засобах по догляду за шкірою обличчя
Marion - польський бренд, відомий своїми лінійками масок для обличчя, корисними СПА-процедурами для тіла і професійними засобами по догляду за волоссям
TENEX - польський виробник з лабораторією в Швейцарії, який випускає революційну косметику під брендом DermoFuture Precision, що за своєю ефективністю прирівнюється до естетичної хірургії та косметології
Fon cosmetic - парфумерний турецький бренд, який розробляє оригінальні поєднання запахів, що вражають своїм креативним дизайном, стійкістю і насиченістю
BluxCosmetics - провідний польський виробник косметики і миючих засобів на ринках Європейського Союзу, Азії та Близького Сходу
GIZ Cosmetics – один з небагатьох виробників у світі, який розробляє декоративну косметику з натуральних або синтезованих на основі натуральних компонентів
Sora Cosmetics - основний гравець на світових косметичних ринках, що з 2011 року володіє широко відомим брендом BEBAK
Solido Cosmetics – болгарська компанія, яка випускає високоякісні фарби для волосся під маркою Visage з високим вмістом натуральних складових
● компанія BIOTA на сьогодні входить до трійки найбільших фабрик в Європі з вирощування рослин та має власні потужні дослідницькі лабораторії, де виготовляє органічні шампуні BIOBLAS і RESTOREX
HUNCA Cosmetics – компанія з сімейними традиціями, яка з 1957 року створює як свої власні успішні бренди, так і якісну продукцію для інших торгових марок 
ECOLEK pro – українське підприємство, що займається розробкою, виробництвом і продажем косметики для волосся, масажних гелів і дієтичних добавок виключно з натуральної вітчизняної сировини
Langsteiner - це всесвітньовідома польсько-німецька компанія, яка орієнтується на виробництво wellness-препаратів для зміцнення організму природним шляхом
S.C.K Zeta – потужний турецький виробник таких відомих брендів косметики і побутової хімії, як Zaita Valentina, Gian, Neutrevo і ZETOLL
Özden Group - провідний виробник в Туреччині засобів по догляду за взуттям під брендом SMART, який має сертифікацію Англійського Центру Інновацій та Технологій Шкіри SATRA
Healthy Pharm Ukraine – великий завод, що випускає вітчизняну продукцію по догляду за ротовою порожниною, яка не поступається якістю західним аналогам

Ще однією гордістю компанії є власний бренд UNICE, який пропонує все для краси як зсередини, так і зовні. У 2018 році рідкі матові помади і туші для вій UNICE Divine стали абсолютними бестселерами. Тому вже на початку 2019 року Компанія оголосила про розширення лінійки базової декоративної косметики Divine, яка зібрала усе найнеобхідніше для щоденного макіяжу.
Каталог UNICE multibrand оновлюється кожні 3 тижні. Щоразу в новому випуску ми пропонуємо близько 1500 найменувань продукції: актуальні сезонні серії, беззаперечні хіти продажів і найцікавіші новинки. Разом з описами товару Каталог містить лайфхаки і цінні поради, цікаві факти і рекомендації, які допоможуть підібрати ідеальний продукт. Завжди дружні демократичні ціни супроводжуються спеціальними акціями та умовами придбання - все, щоб радувати покупця і дарувати насолоду від шопінгу.

Визначитися з вибором та оформити замовлення можна у Консультантів, які проходять спеціальне навчання та знають всі тонкощі застосування засобів, регулярно відвідують пізнавальні семінари й майстер-класи, організовані Компанією.

Реєструючись Консультантом UNICE, кожен отримує можливість замовляти продукцію зі знижкою до -33%, отримувати винагороди, бонуси та безліч подарунків - від туші для вій до подорожей та автомобілю Range Rover. Лідери Компанії можуть стати членом привілейованого клубу UNICE Elite Club, куди входять найуспішніші. Для них мультибренд влаштовує закриті VIP-вечірки за участю українських зірок, репортажі з яких публікують в пресі та показують на провідних телеканалах. Особисті досягнення UNICE відзначає іменними дипломами, нагородами та цінними подарунками.
За даними на початок 2019 року, до дружньої сім’ї UNICE приєдналося 55000 Консультантів, які надихнулися філософією мультибренду: «UNICE – це косметична компанія, яка дарує красу та безмежні бізнес можливості!»

Зайнявши лідируючі позиції на ринку, UNICE multibrand не перестає дивувати. У 2018 рік Компанія провела серію зіркових колаборацій, результатом яких стало створення іменного парфуму «Королева Натхнення» від Народної артистки України Катерини Бужинської; дуету парних ароматів Amore Mio від шоумена Амадора Лопеса; авторські аромати та серія для волосся від співачки Наталії Карпи.










Про свої успіхи і досягнення Компанія відкрито заявляє та визнає кращих на щорічній конференції UNICE Awards. За підсумками 2018 року було оголошено про досягнення високих показників. Загальний обсяг продажів UNICE за цей період зріс на 74% порівняно з 2017-им. Сумарні виплати Консультантам склали більше 62 мільйони гривень, що на 20 мільйонів більше, ніж у минулому році. Такий приріст говорить як про успішність UNICE в цілому, так і про зростання статків її окремих представників. Персональний дохід деяких Лідерів Компанії наблизився до 2.000.000 гривень за рік!

Друга щорічна національна Конференція UNICE Awards вразила своїм масштабом і кількістю сюрпризів! На ній зібралося близько 300 ТОП-Лідерів з усієї України. В перший день відома письменниця і спікер Маргарита Січкар розфарбувала настрій позитивом під час власного тренінгу «Життя зі смаком», а тренер із публічних виступів Сергій Стужук не тільки розповів про «Анатомію Лідерства», а й намалював натхненну картину всесвіту UNICE.

На другий день відбувся грандіозний гала-вечір UNICE Awards Red Shoes Party. На запальній вечірці яскраву команду Компанії прикрашали не тільки ошатні сукні та червоні туфельки на танцполі. Головною прикрасою події були очі Лідерів, які сяяли яскравіше діамантів.

Зоряним ведучим святкування вже другий рік поспіль став Григорій Решетник, а дует йому склала Національний директор UNICE Україна Світлана Мискевич. Привітати Компанію за традицією прийшли українські селебретіс: Настя Каменських, Катерина Бужинська, Амадор Лопес, Олег Серафін, Ivan NAVI та інші. Розділити спільний успіх приїхали також партнери-виробники з Польщі та Туреччини.

Особливий подарунок зробила група Rumbero's, презентувавши на Конференції гімн UNICE multibrand! Вдала співпраця групи з Компанією надихнула соліста групи Олега Серафіна на створення корпоративного треку.










Let yoUr world be NICE* – слоган Компанії не тільки читається в назві мультибренду, а й відображається в усій діяльності UNICE multibrand. Найефективніша та найякісніша продукція покращує та прикрашає життя наших Клієнтів, а професіоналізм команди Консультантів дарує безліч приємних емоцій від покупок.
Дружня комунікація між підрозділами Компанії, активність в соціальних мережах, конкурси та співробітництво з улюбленими українськими артистами та ЗМІ роблять UNICE не просто косметичною компанією, а згуртованою родиною, успіхам якої приємно радіти разом. 

Дозвольте своєму світу бути прекрасним та щасливим. Приєднуйтесь до числа прихильників UNICE та розділіть з нами радість від нових звершень!